Re: Pentium III -vs- Pentium 4

Autor: Ikar (ikar_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 18:13:38 MET DST

Nie wiem ile w tym prawdy, ale czytalem, ze Pentium 4 ma wbudowany mechanizm
wewnetrznego zmniejszania czestotliwosci, ktore nastepuje w momencie
przegrzewania ukladu. Przegrzewanie to natomiast jest rzecza normalna i
nastepuje po xx minutach intensywnej pracy. Czestotliwosc spada okolo 50% i
w tym momencie ledwo wyrabia predkoscio do Pentium III. Moj wniosek po
przeczytaniu tego artykulu: kupe kasy za xx minut cieszenia sie moca -
NIGDY.

Pozdrawiam
Adam

PS. Jeszcze raz powtarzam, ze nie wiem ile w tym jest prawdy i tylko cytuje
inne zrodla (jakas gazeta analogowa: Enter lub Chip).