Re: RAM i napiecie

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 16:16:40 MET DST

PawelG wrote:

> Kurna czegos nie kumam albo mam przerwe w zyciorysie pierwsze slysze zeby
> ktos produkowal Dimmy o roznych napieciach .

Masz przerwę w życiorysie. ;-) Były pamięci DIMM z kościami EDO RAM.
Ponieważ SDRAM i EDO chodziły na innych napięciach istniały płyty ze
zworką ustawiającą napięcie. Zwykle jednak płyta podawała 3.3V o ile nie
wsadzono w sloty SIMM jakiejś pamięci (choć były też płyty które były
zdolne podawać różnie napięcia przy jednoczesnym włożeniu pamięci SIMM i
DIMM).