Re: PROLINK GEFORCE 2 MX400 64MB TV BOX czy warto ?

Autor: Adams (adams_at_autoguard.com.pl)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 12:36:22 MET DST

> PROLINK GEFORCE 2 MX400 64MB TV BOX
> czy to dobra karta ? z przedzialu cenowego 0 - 400 zl :) ?
> czy do grania i ogladania Divx'ow wystarczy ?
> czy lepiej jakas inna ?
> czy nie ma problemow z TV outem ?

GF2MX to lekka kaszana, karta jest za wolna w porownaniu z kaska jaka trzeba
za nia wydac.
Optymalnym rozwiazaniem bylo by kupno GF2 Pro czy GTS. To ze MX ma podobna
nazwe GF2 nie oznacza ze jest podoba w szybkosci.
Osobiscie polecam GF 256 na DDR (tylko na DDR, na SDR jest wolna i to
znacznie) jest tania i bardzo trudno ja kupic :)
Moze to i stara karta pozbawiaona kilku bajerow jakie sa w GF2MX ale i tak
szybsza jest od dowolnego MXa.

Jesli jusz musisz kupic MX to po co 64 MB ? 32 to max co ta karta jest w
stanie przetrawic.