Re: Jaki wybrac tusz do HP?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 03:18:52 MET DST

> U mnie koloru schodzi bardzo mało, więc raz na rok kupuję oryginał -- z
> kolorowym InkTec'iem nie eksperymentowałem (nie wiem nawet, czy są
> dostępne).

Są, ale nie InkTeca (ok.70 zł, trzy napełniania). Zestaw ma wszystko, czego
trzeba.
Proces napełniania jest łatwy. Efekty - początkowo zadowalające
(wydruk niemal identyczny jak z oryginału), potem barwy zaczęły się
nieco rozjeżdżać (szary łapał odcień zieleni). Ponieważ drukuję sporo skanów
z rtg i tomografii, było to nie do przyjęcia, ale przy wydrukach zdjęć
uchodziło. IMO przy tej cenie warto, a można przecież trzymać w zanadrzu
oryginalny pojemnik do b. ważnych wydruków.
Pozdrawiam
Egghead