Action - serwis

Autor: Wozik (wozik_at_lublin.top.pl)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 11:12:13 MET DST

Oddałem płytę do serwisu, Abit BE-6 II v. 2.0. Pewnie z trefnej serii, bo...

Ma taką i taką wadę, nieistotne w tej chwili, opisałem ją jak mogłem
najdokładniej włącznie z objawami, skutkami, przyczynami itd.

Płyta wraca z serwisu z naklejką: "Upgrade BIOS-u, test OK". Od razu wiedziałem,
że nic w niej nie zrobili. Podłączyłem, rzeczywiście, upgrade BIOS-u, ale według
panów z Action downgrade się nazywa upgrade, wsadzili mi pierwszy BIOS dla tej
płyty, oczywiście nic to nie dało, płyta zachowuje się identycznie jak przed
naprawą.

Ostrzegam was zatem, że jeśli kupujecie sprzęt wystrzegali się wrocławskiego
serwisu Actiona, może trzeba nad tymi panami stać i mówić im co jest nie tak? W
każdym razie firma ta nie sprzedaje w detalu, ale produkty przez nich
dystrybuuowane pewnie można znaleźć w wielu sklepach, zerknijcie zatem czasem na
sticker i oszczędzcie sobie problemów z serwisowaniem sprzętu.

Niedługo robię drugie podejście do oddania trefnej płyty, ciekawe co zrobią tym
razem, przeczyszczą mi sloty i napiszą "test OK"?

--
wozik_at_lublin.top.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb