który sklep internetowy?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 09:42:49 MET DST

Do tej pory przeglądałem "komputerowe rzeczy" głównie w www.ws.pl i na allegro,
ws od pewnego czasu jest remontowany - czy możecie mi polecić choć jeden sklep
podobnie zrobiony? Tzn. żeby było dużo towarów (płyt głównych, procesorów
choćby), dało się zobaczyć opisy, żeby nie wymagało javascriptu, javy, flasha i
innego !@*(#!@ i żeby dało się normalnie czytać stronę? Zaglądałem na
zakupy.onet.pl, ale od każdego sklepu mnie odpycha i powoduje odruchy
wymiotne... Kto robi te strony?
Dlaczego ws i allegro wyglądają prosto i czytelnie, a inni mieszają ile się da?

--
You've seen them walking on the water
You've seen flying through the sky