Re: DVD Creative 12/40

Autor: rmarszalek_at_winkhaus.com.pl
Data: Mon 06 Aug 2001 - 09:47:36 MET DST

> Czesc!
> Czy warto kupic ten naped DVD? Cena jest bardzo atrakcyjna bo tylko 230 zl,
> ale co z jakoscia tego urzadzenia?

  Creative ładuje pod swą marką modele napędów innych firm. Jakiś czas temu
  dałem się nabrać i kupiłem nagrywarkę (8/4/32), która dobrze wypadła w
  różnych testach. później okazało się, że testowany napęd miał bebechy
  Plextora, a ja kupiłem Panasonica:(. A w tym modelu DVD, prawdopodobnie
  jest umieszczony napęd BTC. A jakie napędy robi ta firma... przejrzyj
  starsze niusy.
--------
Rafał