GA 2000+ z dual BIOSEM padła!

Autor: ptaszor_at_poczta.fm
Data: Mon 06 Aug 2001 - 08:27:40 MET DST

Właśnie padła mi płyta główna:
Gigabyte GA-2000+ with Fucking Dual Bios Technology :((((((((,
pomimo wspomnianej wcześniej technologii nie startuje,
czy ktos miał takie doświadczenia, na początku nagle nie rozpoznał
dysku pomimo wcześniejszej rocznej współpracy, później zawiszała się w BIOSIE
teraz jest ciemno czyli nic nie ma, pomimo drugiego backupowego biosu.

Czy trick z dyskietką na ciemno będzie chodził? (ustawienia, które stosuję nie
chodzą..tzn. autoexec.bat z awdflash ****.bin /Sn /Py itd. Kontrolka stacji
dyskietek nie świeci się wcale.

Złośliwość losu, tego dnia pomagałem znajomemu komputerem cały dzień,
wróciłem dod domu totalnie zje.. a tu taki numer.:(((((((((((((((((

Proszę więc o pomoc.