Re: VIA 4 in 1

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 00:14:10 MET DST

> Tu bym się kłócił, sterowniki 4in1 potrzebne są tylko do jednej,
> konkretnej rodziny systemów operacyjnych, a więc powinny być omawiane
> na grupach o Windows.

To co! Jezeli mam problem np. z prockiem albo z grafa, a korzystam z Windy
9x - to na grupie o windzie musze pytac - jezeli problem lezy po stronie
sterow????

A poza tym typowe pytanie dla tej grupy: "SYSTEM sie zawiesza. Win 98. Co
jest?" - to wg Ciebie jest pytanie na miejscu?????
Wg mnie nie powinnismy przesadzac z przekierowywaniem na inne grupy (w miare
zdrowego rzosadku, oczywiscie). Przynajmniej w tym akurat przypadku.... Ale
zaznaczam, ze to tylko MOJE wlasne zdanie, i nie kazdy musi sie ze mna
zgadzac.