Re: Twarde wieszanie sie kompa

Autor: Grzegorz Chłodziński (grzegorz.chlodzinski_at_zaspa.gda.pl)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 00:11:48 MET DST

> Ciekawe - to on po 6 godzin w BIOSie grzebie??? Cosik tu kombinacje
> wyczuwam. Po przeczytaniu pierwsze co mi przyszlo do glowy - temperatura
> procka. Ale skoro piszesz ze OK.... Hmmmm..... Moze zle wskazniki? Moze
> kiepska paste zastosowales (a moze zadna?)?Raczej bym stawial na temp.
> procka, po drugie - na grafe - zmien stery, zobacz czy sie nie przegrzewa
> zabardzo (wiem ze takie cos mozliwe przy problemach z grafa) no albo
 RAM -
> ale to w ostatecznosci.

W biosie - sprawdzal temperatury + napiecia - jak mowil. Mam raczej
zaufanie do
niego. Mial kiedys firme, zajmowal sie zawodowo skladaniem kompow (jakies 3
lata temu).
Teraz firme zlikwidowal - kupilem mu zestaw - mam dzialanosc gosp. - ceny
hurtowe.
Obnizylem na maxa ust. pamieci, karta graf. raczej sie nie grzeje -
sprawdzalem
organoleptycznie - no moze RAM ost.. Ale moj typ pada moze na zasilacz.

Dzieki za odpowiedzi - jutro bede walczyl z serwisem.

Grzegorz Chlodzinski