Upgrade biosu i problemy z fdd

Autor: Kozzi (kozzi_at_go2.pl)
Data: Sun 05 Aug 2001 - 23:02:17 MET DST

Witam grupowiczów!

Mam problem. Upgradowałem bios na nowszy, ale zaczęły pojawiać się problemy,
m.in. z stacją dyskietek. Wtedy znowu wgrałem starszą wersję biosu, ale
stacja nadal nie działa.
Czy padł mi kontroler?
Pomóżcie! Już nie wiem co mam zrobić.
Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź. Jeśli nie sprawi wam to problemu, to
odpiszcie na mojego maila kozzi_at_go2.pl, ponieważ nie wiem, czy zdołam
ściagnąć wszystkie nowe wiadomości z grupy.
Pozdrawiam i sorry za mój lamerski slang :)