Problem z Programem NetMeeting

Autor: Robert Szymański (szymanskir_at_wp.pl)
Data: Sun 05 Aug 2001 - 20:36:48 MET DST

Mam problem z programem NetMeeting. Mam podłączenie do internetu prrzez SDI
(jest nas 6 osób). Problem polega na tym, że jak chcę kogoś wywołać to mi si
e przeważnie udaje, ale nie mogę z nim rozmawiać poza czatem (nic nie widać
i nic nie słychać). Jeśli ktoś mnie wywołuje to otrzymuje komunikat: "... ni
e akceptuje wywołań NetMeeting. Trzy ktopki to nazwa użytkownika. w czym tkw
i problem?