Re: Kto ma plyte Zida BXi 98 ?

Autor: Krzysztof Buda (wadis_at_friko.internet.pl)
Data: Sun 05 Aug 2001 - 15:28:49 MET DST

Raffa wrote:

> miałem i mam kilka tych szmelców !!!! ale z tego co pamiętam to chip BXi98
> nie był produkcji Intela i w każdym razie na pewno nie był to sławny BX
> tam chyba max AGP jest x1 i moze to tu pies pogrzebany leży
>
> (kiedyś byłem nawet na stronach producenta tych płyt)

To cytat ze strony http://www.zida.com/product/bxi98atx.htm

BXi98-ATX
Intel 440BX AGP Pentium III
ATX Mainboard
Specifications:
Support Intel Pentium III / II Processors with 66/100MHz Front-side Bus
Intel 440BX Chipset
Auto Jumper
Support 100MHz SDRAM DIMM
1 x AGP slot, 5 x PCI slots, 2 x ISA slots, 3 x DIMM slots
2 x USB ports, 1 x PS/2 mouse port, 1 x IrDA port
1 x FDD port, 1 x LPT port, 2 x COM ports
Dual IDE channels supporting four UltraDMA-33 IDE devices
SB-LINK Header supporting Creative AWE64D PCI Sound Card
System Health Monitoring and CPU Fan Control
AMI BIOS, PC98/ACPI/DMI compliant
ATX form factor, 305mm x 170mm

To jest płyta na sławnym intelu.
Ale bardzo miernej jakości.
Kiedyś miałem do naprawy zestaw na czymś takim.
po pierwsze, były problemy z SB Live, ale w końcu ruszył.
A po drugie grafika - TNT (nie pamiętam modelu)
Efekty takie jak u kolegi - zamrożenie systemu po
paru minutach grania, później przy starcie zaczęła śmieci
wyświetlać. Sprawdziłem wszystko,( skończyło się wymianą płyty.
A swoją drogą - kupujesz dobrą kartę graficzną i pchasz ją
do takiej płyty ?

I działa do dziś

--
Krzysztof Buda