Pytanie o Outolook Express

Autor: Gumbi (tk_at_inetia.pl)
Data: Sun 05 Aug 2001 - 13:50:28 MET DST

Wiatm.
Z tego co wiem, to można kogoś dodać do zablokowanych użytkowników i wtedy
maile od niego od razu przejdą nie do skrzynki odbiorczej, tylko do
elementów usuniętych. Ale czy można zrobić tak, żeby w ogóle nie odebrać od
kogoś wiadomości. Nie chodzi mi o spam i programy antyspamowe.Tylko po
prostu nie chcę od kogoś dotawać poczty i jak on mi wyśle, to wiadomość ta
mu zostanie zwrócona z mojego serwera a ja jej na oczy nie zobaczę. Jeżeli
ktoś wie, czy tak można, to prosiłbym o w miarę szybką odpowiedź.

--
Pozdrawiam
Tomek Klimowicz