SKANOWANIE DYSKU I SPRAWDZANIE BŁĘDÓW

Autor: cosmic (cosmic_at_hoga.pl)
Data: Sun 05 Aug 2001 - 12:19:26 MET DST

Witam
Czy ktoś może mi polecić jakiś fajny program do skanowania powierzchni dysku
bo scandisk w Window jest beznadziejny. Ostatnio uruchomiłem go i po próbach
przeskanowania dysku napisał mi komunikat że 10 razy się restartował i
wykonał scanowania dysku i żebym pozamykał inne programy (żadne nie były
otwarte).
Miałem też Norton Disk Doctor ale on dużo zajmuję i instaluję dużo
komponentów . Chciałbym mieć taki poręczny programik. Jeżeli ktoś zna coś
takiego to proszę podać jego nazwę i skąd np. go ściągnąć.

Dzięki