Re: Packetloss

Autor: Piotr S. (azazel69_at_wp.pl)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 20:30:10 MET DST


Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
news:3B8FBCDD.FB7BF15A_at_magsoft.com.pl...
> Hi,
>
> FIREk wrote:
> >
> > Czy można w jakiś sposób ominąć "problematyczne"
> > serwery, tzn. takie, przy których gubie pakiety (od 10
> > do nawet 100%!)?
> > Tzn tylko wymusic np. pierwszego hopa.
>
> Heh, niedawno czytałem podobne pytanie już... Skąd władłeś na taki
> pomysł sprzeczny całkowicie z ideą Internetu? :))
>
> Trasy routingu są stałe i nie można ich zmieniać czy naginać. Można
> jedynie czekać, aż łącza się poprawią (głównie POLPAK).
>
Zaznaczam ze nie jestem specem od inetu .
 - to czemu gina pakiety ???
 - czy aby napewno pakiety zawsze chodza to sama droga , wytlumacze to na
przykladzie z "reala" :
na 2mbps , zaczynam sciagac plik z gry-online.pl , idzie 5kB/s i nie
przyspiesza a nieraz nawet transfer staje , przerywam sciaganie i ponawiam
probe , teraz leci 100 kB/s , czemu tak sie dzieje ?? czy aby w pierwszym
przypadku pakiety podazyly dluzsza droga ??
- no i skad biora sie lossy w grze CS ?? na niektorych serverach (mam na
nich transfery pozadne) loss nie spada ponizej 4 a gdy cos wiecej dzieje sie
na ekranie zaczyna wzrastac .

sorka ze to troche NTG ale to tylko odpowiedz do tamtego posta Firka :)

------------------
[BRO]Azazel
UIN : 15883900



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:44:40 MET DST