2 karty dzwiekowe - problem

Autor: Glikogen (maci_at_k.pl)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 19:04:26 MET DST

Mam straszne problemy z ustawieniem 2 kart SB PCI (128) zeby
dzialaly,jednoczesnie, stracilem juz 2 dni i mam dosyc. Kiedys mialem
SB64 (ISA),i PCI128 i chodzilo dobrze a teraz kiedy sa 2xPCI nie
:(,Problem polega na tym ze SB PCI Legacy Device pokazuje ze nie
moze,znalezc wolnego zakresu I/O. Sprawdzalem i obie karty laduje sie
na,0388-033B i nie ma mowliwosci zmiany :(, Mowa o Windowsie (98) i jest
to trzecia wartosc I/O (sa tam trzy, dwie pierwsze mozna zmieniac i
ustawic tak aby nie bylo problemow, a ostatnie niestety nie)
Jesli ktos mial podobny problem albo wie jak sobie z tym poradzic,
ew.,jaka druga karte wybrac zeby wspolpracowala z SB PCI (chodzi tylko
o,odtwarzanie wave, odsluch na sluchawkach wiec jakosc moze byc slaba).
Dodam ze mam plyte Abit BE6-II i karty nie maja innych konfliktow niz to
co opisalem, nie gryza tez sie z innymi urzadzeniami z wyjatkiem siebie.
Wiem ze niektore sloty PCI w abit maja dzielone przerwania ale tak je
wsadzilem ze powinno byc wszystko ok.

Dzieki

Glikogen