Lamanie pionowych krawedzi w Open GL - ktos wie?

Autor: Strażak (wojteck_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 12:51:12 MET DST


Chodzi o to ze w gierkach na Open GL pionowe linie (krawedzie kolumn) sa
"lamane" kiedy mysza przesuwam poziomo. Efekt ten najbardziej przeszkadza w
Q3A (ver. 1.29h beta) znacznie mniej uciazliwe ale jednak w Max payne. Czy
moge na to cos poradzic, jakies ustawienia karty???
W grach 3D direct wszystko miodzio (np. UT)

Moj sprzet:
Abit kt7, duron 600_at_900, creative geforce 256 DDR, 128RAM, 30GB HDD

--
Pozdrawiam
             Strażak
 wojteck_at_box43.gnet.pl
    Tunnel Trance Force
UNDERGROUND RULES


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:44:28 MET DST