Re: 2 celerony na plycie

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 31 Aug 2001 - 14:02:09 MET DST

> Hi,

> Czasem takie kombinacje działają (można nawet powiedzieć, że często).
> Stanowi to jednak problem w przypadku wystąpienia jakichś błędów
> systemowych, gdyż np. MS twierdzi, że dla NT/2000 procesory muszą
> być całkowicie identyczne i jeśli tak nie jest, mogą być problemy.

Rożne rzeczy gadają....Tak jak intel twierdzil żę Celerony I w dualu nie moga
pracować - wtedy to pewniem japończyk wykombinował że będą, Abit to podłapał a
za nim inni...
Pomarzmy ....może ktoś zmusi i celerony II do pracy w dualu. a jak nie to już
wchodzą AMD w dualu - Pomarzmy ... 2xATLON 1400 MHz i jeszcze podkręcone na
2x_at_2000 MHZ a wiem że się da.
Pozdruffka
adadur