Re: Mam problem, ktory mnie ****** na max-a

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 12:57:55 MET DST

Jenot wrote:

> Wiesz co? Bredzisz. Mam w domu zestaw Soltek 75KV+, D600_at_900, 128MB RAM,
> Live!, GF2MX i trochę innego badziewia. W pracy z kolei Optimus (tfu) na
> Intelu PIII 550. I stabilniejszy jest domowy. Wszystko zależy od
> kompletu płyta/procesor. Ale, skoro tak długo się tym zajmujesz, to po
> co ja to tłumaczę.

rzeczywiscie zupelnie niepotrzebnie :))) poza tym optimus wklada takie
gowno do swoich zestawow ze nie mozna wnioskowac na podstawie jego
komputerow na temat stabilnosci intela

> A kolega, który m a athlona, niech go odda do serwisu. Poza tym jak
> zmierzyłeś, że liczy 8 minut, skoro nie dokończył obliczeń? Ktoś tu łże.

chyba nie przeczytales uwaznie mojego posta, napisalem ze zawiesza sie
mniej wiecej raz na 3 wiec jak sie nie zawiesza to mozna odczytac jak
dlugo liczyl

poz.