Re: Re: Ram, odpowiednia wielkość?

Autor: Tomek T. Neas (neas_at_post.p1)
Data: Sat 04 Aug 2001 - 22:21:05 MET DST

"solmar" <solmar_at_polbox.com> pisze:

>Przesadzacie z tą pamięcią - ja właśnie wyciągnąłem trochę ram-u ze swojego
>kompa i przy pozostawieniu 128MB nie zauważyłem znacznego spowolnienia
>systemu.
>Uważam więc że do poprawnej pracy w win2000 wystarczy 128MB (oczywiście o
>ile wykorzystujemy kompa do podstawowych domowych zadań i o ile mamy dość
>szybki komp - ja mam D900).

Źle uważasz i niedokładnie patrzyłeś. Zauważ jak ci dysk mieli
przy uruchamianiu czegokolwiek. Pod w2k z 128 cokolwiek robi
się tragicznie, wiem bo jak mi kość padła to miałem przez 1 dzień
128mb. A ile się uruchamiał system to nawet nie powiem... A
jaką korelacje szybkości procka i ramem widzisz to ja nie bardzo
wiem. (nie teoretycznie a praktycznie).

--
                 | For you, life is just like chess |
  Tomek T. Neas  | If   you   don't   make  a  move |  neas_at_post.p1