Re: seagate low level format

Autor: bip-antyspam_at_phys.uni.torun.pl
Data: Fri 31 Aug 2001 - 09:36:26 MET DST

Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl> wrote:
> A co z dyskami Western Digital? Czy też istnieją programy producenta
> do low level format?

A propo tych dysków (WD), czy ktoś się orientuje gdzie są przechowywane
parametry dysków, pytam bo spotkałem się z dwoma dyskami o różnych
pojemnościach (notabene zwalone) ale majacą tą samą elektronikę, która jest
sprawna (testowana na innym dysku) - podejrzewam, że te informacje są gdzieś
na dysku. Jeśli moje podejrzenia są słuszne to niewykluczone, że sporo
zwalonych dysków WD można by odzyskać, byle mieć odpowiedni program do LLF.

                                bip