Re: 4 monitory 19" CRT -- opinie najlepiej posiadaczy

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_bp.com.pl)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 07:50:34 MET DST

On Thu, 30 Aug 2001 15:56:03 +0200, a | b | s | o | l | o | n
<absolon_at_wp.pl> wrote:

>jestem na etapie zakupu monitora 19". Powiem wiecej jestem juz lekko
>zmeczony cala sprawa bo w miescie W-wiu graniczy prawie z cudem
>obejrzenie monitora 19", nazwijmy to z wyzszej polki bo o takich
>monitorach tu mowimy.

Niezle, widze nie tylko Torun taki zasmarkany jest.

>Dobra troche pomarudzilem a teraz do sedna ....
>udalo mi sie widziec Vision Master 451 (A902MT).

Chyba V.M. 451 Pro.

>Powiem wiecej ze
>czekalem na ten monitor pare ladnych dni bo byly jakies problemy z
>dostepnoscia ale ... po obejrzeniu nie kupilem :(

Spojrzales gdzie byl produkowany?

W kazdym razie zmartwiles mnie mocno.

>W tej chwili moim faworytem jest Samsung 900NF ( obecnie posiadam 550B i
>smiem twierdzic ze jakosc obrazu (ocena jak najbardziej subiektywna)
>jest lepsza niz w A902MT (nie ma tych mankamnetow ktore zarzucilem
>iiyamie)

Pracowalem przy paru Samsungach i sobie je chwale, ale akurat nie ten
model, za to znajomy /wiarygodny w 100%/ mial tego 900NF i widzial
pare innych egz. w akcji i wszystko bylo super oprocz ostrosci.

>durgi monitor ktory moze bede mogl zobaczyc (to sie okaze) jest
>EIZO FlexScan F730

Czekam na wrazenia. Choc jest najdrozszy z calej stawki.

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski            http://www.torun.pdi.net/~macias/
WSZELKIE opinie wyrazone w tym liscie prezentuja wylacznie poglady wyzej