Re: Mam problem, ktory mnie ****** na max-a

Autor: KiM (kim_at_go2.pl)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 23:51:32 MET DST

> No wiesz co... ;>

nie , nie , to nie jest tak, że podważam autorytet uczestnikow prgks :-),
tylko , że w tym przypadku problem nie dotyczy gier i raczej chcialbym
uniknac rad w stylu "zmien stery do grafy" or sth...

> Pamieci albo plyta glowna IMHO.

Pamięci właśnie testowałem progiem testmem27, cały test trwałby długo wiec
zrobie go jutro, ale przez pierwsze 10% pamięci byly 100% stabilne (0
errors).

Do czynienia z pc-tami mam 8 lat. Mino młodego wieku (16) myślałem , że
trochę się na tym znam a tu się troche rozczarowalem. Agp x4 mam wylaczone
bo z wlaczonym system odpala sie w "innej palecie" :-) kolorow (jest "sieka"
na ekranie)... W takim razie czy jedyna mozliwoscia jest wymiana plyty ? Juz
raz mialem ja wymieniac jednak znajomy servisant zasugerowal ustawienie agp
x4 disabled i chwilowo pomoglo , lecz teraz problemy sa dalej. Uwazam , że
postawienie na procesor AMD było 100% dobrym posunięciem i nie wierzę w
brednie , że taki system nie może dzialac stabilnie bo wiem ze moze ...
Czesto przed zawieszeniem systemu słychać jak by "dysk wygasał (powoli
wylaczal sie), po czym automatycznie nastepuje twardy zwis (ew. dzwieki
zostaja w loopie ... )... Czy moze mnie cos jeszcze uratowac przed
wymienianiem plyty ?

Greetz, RuleZZZ