problem z modemem

Autor: mp (lanco_at_wa.onet.pl)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 23:34:45 MET DST

Czesc
Wlozylem do kompa nowy modem USR Sportster 56 i... dupa. Przy starcie
systemu komputer wykryl urzadzenie komunikacyjne PCI ze znakiem zapytania,
no wiec zainstalowalem modem "recznie" ze sterownikow Windows (zainstalowal
sie na COM5), ale przy probie polaczania okazuje sie ze komputer nie "widzi"
modemu. Probowalem zainstalowac dodatkowe porty komunikacyjne, ale po
zainstalowaniu COM4 nie da sie zainstalowac juz COM5, grzebalem w roznych
ustawieniach ale to ponad moja wiedze. Pomozcie - co mam zrobic, bo
zglupialem.
MP