Re: Re[2]: Leadtek GF2MX bez wiatraka

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 21:02:08 MET DST

Niejaki(a) =?ISO-8859-2?B?TWljaGGzIE2zeW5hcmN6eWs=?=
<faq_at_telefon.gsm.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i
napisal(a):

> Z tego co widzę, to cooler jest przymocowany na takich plastikach -
> nie przylepiony, więc ze zdjęciem nie będzie problemu. Z drugiej
> strony nie bardzo mam ochotę pozbawiać gwarancji dwutygodniową kartę.
> Zastanawiałem się raczej nad rozwiązaniem pośrednim czyli nad
> zwyczajnym demontażem wiatraka z coolera. Sprawa nie jest super
> pilna, bo mam jeszcze hałaśliwy wiatrak na procu, który niedługo
> pewnie wymienię.

demontaz wiatraka z coolera = to samo co zdjecie radiatora... a na samym
radiatorze to ja dci tu i teraz gwarantuje, ze nie utrzyma sie... chocby
nie wiadomo co - nie da rady. juz to probowalem i jako dodatkowe
chlodzenie uzywalem wody w przerwatywach durex, ale ta woda z tych
prezeerwatyw od ciepla... _wyparowala_. po polowie roku, ale wyparowala
:)) i mow tutaj, ze prezerwatywy chronia :)

> Tak się zastanawiałem czy nie kupić po prostu dedykowanego radiatora,
> np.Zalmana. Zobaczymy na razie jak to będzie wszystko będzie chodziło po
> wymianie wiatraka na procku.

wychodzi IMO drozej... jednak fajnei by z takim Z. wygladala :) czy raz
a dobrze. tylko sprawdz wymiary.

to jest tez sprawa ramu, warto by bylo dokupic male raiatorki na nie.
moze w 4maxcool? maja tam tez z.? a jak miezkasz w oklicach katowic to
sie do nich przejedz ;)) u mnie po wywaleniu coolera i zalozeniu samego
radiatorka ramu sie o wiele bardziej zaczyly grzac, bo cieplo z
radiatora emanuje na nie... lepiej dodatowe radiaotorki na nie
:) i dobry obieg powietrza, wymyszony jakimis 120x120mm :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|________txt by: Danny M. - Fallout2 Dev. (Interplay)____________|