Re: Jaki komputer?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 20:44:22 MET DST

Niejaki(a) Jola Szarzynska <marsjan_at_box43.gnet.pl> w grupie
pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> Pierwszy:
> (Optimus Prestige XM 1500 FM)
> - procesor : Intel Pentium 4 1,5 GHz
> - pamiec SDRAM 133 MHz 128 MB

ciekawe jak sdramy wcisneli tam? technologia mlotek 0.25kg w sumie wy
bystarczyl... ;)

> - twardy dysk UDMA 100 30,6 GB

a jaki?

> - GeForce2 MX-200 64MB

jaka?

> - karta dzwiekowa zintegrowana
> - plyta glowna Intel z chipsetem i845
> - FDD 1.44
> - FSB 800MHz

a sdramy maja 10... ;P

> - klawiatura mysz i system Win ME
> cena: ok. 3200 zl ( CD mam...osobno nagrywarke i karte sieciowa)
> Drugi:
> - procesor athlon 1,2 GB
> - plyta glowna ECS KT7

? to takie sa? albo ABIT KT7, albo ECS K7Zcostam :)

> - pamiec DIMM 256MB 133MHz

od razu wiecej i lepiej :)

> - karta graficzna GeForce 2MX 400 32Mb

jaka? ale i tak wydajniejsza od tej w jedynce :)

> - Fdd 1,44
> - HDD 30 GB

jaki?

> - karta dzwiekowa zintegrowana
> - klawiatura mysz i system Win 98
> - nagrywarka teac 8x8x32x
> cena: ok 2915zl

drugi IMO lepszy

> Wacham sie miedzy tymi dwoma zestawami... prosze o doradzenie miedzy tymi modelami
> albo jakimis innymi o podobnych parametrach... najwazniejsza roznica pomiedzy nimi to
> procesor... Intel a AMD. wiec tu prosze tez o komentarze.
> Z gory dziekuje wszystkim za odpowiedz.

ech... poczytaj grupe a potem idz do sklepu i pros dokladnie o to o co
chcesz. na grupie czesto sie pojawiaja omowienia co _dokladnie_ warto
kupic. nei chce mi sie znow pisac, ze najlepiej by wyszlo:

athlon 1.2ghz
msi k7t
jedna kosc 512mb ramu :)
geforce 2mx 400 na ddr, lub geforce 2 gts na ddr
fujitsu 40giga olejowe 5400rpm lub ibm icxxx/seagate barracuda 4 7200rpm
obudowa big tower chieftec ;)
cdrom teac, nagrywarka teac, dvdrom toshiba (nie teac ;) )
dzwiek - sb 128 pci, lub dla bogatszych sb live.
monitor jakis nec

[this proposal may vary from poster to poster :) ]

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Scotty - Fallout2 Dev. (Interplay)_____________|