Re: What DVD and karta graficzna?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 20:53:26 MET DST

Niejaki(a) Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> jakos nie zauwazylem takich problemow ani na dvd toshiby ani lg, natomiast
> mam pare plyt cdr, ktorych zaden cdk nie odczyta (spawdzalem kilka) ani
> nagrywarka, a oba dvd radza sobie bez problemu

moze kwestia egzemplarza ;P ja tam zawszewidze niedociagniecia...
pozatym co do pionka nto najgorsze toto, ze nie mozna go zwolnic, a ni
przyspiszyc, czyli w ktoryms miejscu sie przytpuje - to leci 8x lub
4x... a typowego asusa czy teaca to tylko traktuje cdbremse. pozatym
wkurza mnie troche jak zdarzaja sie lyty, kotre sa czytane wszedzie
bezproblemowo a dvd zawsze na dzien dobry mi przysopowuje i zrzuca przez
pol godziny :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|