Re: Jaki twardy dysk

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 20:56:27 MET DST

Niejaki(a) Smoq <smoq_at_poland.com> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> Czemu wszyscy polecaja szajsgejty albo szajsbiemy?
> Wylamie sie i polece WD 400 7200 rpm, szybki, dosyc cichy
> (zewnetrznie niewiele sie rozni od IBM-a, na pierwszy rzut oka moznaby sie
> pomylic).

co do kawiorkow to maja ciekawa wade... jak przez jakis dluzszy okres
czas upracuje (powiedzmy 24h doba), a potem przez powiedzmy miesiac lub
dwa postoi to papa, nie rusza :) lezy sobie kolo mnie kawiorek 1gb i
kawiorek 20gb :)

a moje "szajgejty" jakos od 5 lat nie zawiodly mnie ani razu :)

za to sajsungiow to nei cierpie, nie znosze i nienawidze :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|