Re: Czesc WAM wszyscy URZYTKOWNICY :))))))

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 19:33:40 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisal(a):

>No pewnie. Mój komputer z AMD bez restartu działa miesiącami i jakoś
>nic się nie wiesza mimo mocnego obciążenia, choćby tego typu.

Kiedys M$ sie przyznal (bylo to AFAIR w czasach wypuszczenia 98 first
edition), ze tenze system ma buga (niesamowite) polegajacego
na tym, ze co pewien okres czasu system "sam z siebie" sie wywala,
nawet, jak nic nie jest uruchomione oprocz samego systemu :-)
To tak a'propo dzialania miesiacami.

Pozdrawiam
Andy