Dysk z sewisu

Autor: czoper (czoper_at_poczta.fm)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 14:41:36 MET DST

Wlasnie dzis po prawie 2 tygodniach dostalem 15ke IBMa. Poprzednia padla no
i myslalem, ze albo naprawia moj - albo przysla nowy. A tu niespodzianka,
dostalem naprawiony dysk - ale nie moj, jakiegos innego biedaka. Nie wzialem
go, bo chce moj. Przeciez jak zepsuje sie tv to w serwisie naprawiaja moj, a
jak nie moga - to nie oddaja mi tv sasiada.
Wiem, to tak na "chlopski rozum"; chcialbym abyscie mi powiedzieli jak to z
Waszymi "padami" bylo

--
pozdrawiam - czoper