Re: Creative Savage 4 i zwisy

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sat 04 Aug 2001 - 19:01:11 MET DST

Użytkownik Dymek <dymny_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9kemck$on5$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
> Mam mały problem z komputerem kolegi. Jest sobie karta grafiki Creative na
> kości Savage 4. Po zainstalowaniu w systemie karta działa tylko przy 16
> kolorach. Pomaga wyłączenie przyspieszenia sprzętowego w zaawansowanych
> ustawieniach ekranu. Wtedy zaczynają się jednak kolejne machlojki:
> odtwarzanie dzwięku (SoundBlaster Creativa) powoduje zwis systemu, ta sama
> sytuacja przy próbie odczytu z dyskietki. Dodam że z inną kartą graficzną
> nie ma tych problemów. Pomocy bo nie mam już pomysłów.

Miałem dawno temu Savage3d i 4.
Ten pierwszy wogóle nie chciał stabilnie pracować poszedł
na złom a 4 zaczęła po zmniejszeniu AGP do x1 oraz zainstalowaniu
najnowszych sterowników.
Do przestawiania trybow AGP,tv-out używaj S3Tweak
(słyszałem że w tym roku były jakieś sterowniki do S4
ale nie wiem czy to nie była plotka-www.savagenews.com)
Na http://bws.sprintnet.pl/files/graphics.html
są stery oraz tweak'i.

BTW