Re: Dobra strona z bogatymi recenzjami monitorow

Autor: tramer (tramer_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 11:34:58 MET DST

macias_at_bp.com.pl (Maciej Pilichowski) wklepał(a)
<3b940625.13957880_at_news.tpi.pl>:

>zamowie po prostu model made in Japan i tylko taki.
ja monitor kupowałem w netsellerze, co ciekawsze, na bazie tego mojego
egzemplarza jest napisana recenzja na monitor.pl - dziwne że mr.Korek tego
nie zauważył - no nieważne. najpierw chciałem zwrot kasy i iiyamy nigdy
więcej... ale potem jakoś się przestawiłem i może przyzwyczaiłem - więc
wysłałem go do serwisu, tak go chciałem mieć na stałe :-) monitorek oprócz
niezłych parametrów jest ładniutki z kształtu, tak btw ;-P w sumie lepiej
by było jakby zrobili model bez tych pseudo-głośniczków i huba USB (bo ten
też chodzi nijako - zapomnij o podłączaniu urządzenia na stałe, np. myszy -
często bez powodu odcina urządzenie na 1sec), wyszło by taniej i
funkcjonalniej - ale cóż :-)

--
..-[cya]!.tramer/[WRR]THRaK.[sorry, no bonus...]-->
..-[ free yOur miNd and yOur baSS will fOllow' ]-->