standardy kabelkow - pomocy...

Autor: Zhan (arturm_at_polnet.cc)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 10:22:08 MET DST

Kupilem plyte AT bez kabelkow do portow com... mam ich kilka w domu wiec
stwierdzilem, ze ktorys zadziala. Niestety z nie zadzalal. Wiem, ze sa
stosowane rozne przeploty, w tych co mam sa dwa rodzaje przeplotow ale na
zadnym nie dziala mysz. Czy standardow jest wiecej, gdzie moge szukac
informacji na ten temat? Probowalem podlaczac kabelek z koncowka 25 pinowa i
przesciowke ale tez nie zadzialalo. Podobnie jest ze zlaczem PS na plycie,
niby jest ale nie dziala, w biosie nie ma zadnej opcji do tego. Pewnie znowu
chodzi o uklad wyprowadzen. Czy jesli chodzi o PS tez sa jakies normy?

pozdrawiam
Artur