Re: Wybor plyty glownej - pomozcie prosze :-)

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Thu 30 Aug 2001 - 09:53:56 MET DST

> Wszyscy polecaja mi te plyty na SiS (czy tak?)
> Jaki to model?
> Do jakich szybkosci mozna tego athlona podkrecic stosujac ZALMANa?

Ja sam sie napaliłem na SISa ECS.

jednak po pzreczytaniu testu na compasie chyba zrezygnowałem ...

Wydajnośc uzyskana w konfiguracji Duron + pamięci DDR jest żałosna i jest
prawie takas sama a nawet czasami niższa niż na KT133A + PC133CAs2 ...

W teście nie podano wyników konfiguracji Duron + SDR i Athlon + SDR gdyz jak
sam autor stwierdził były one załosne ...

Jedynie na Athlonie na FSB 266 i pamieciach DDR266 CAS2 różnic jest większa niż
w przypadku KT133A +PC133 CAS2.

jednak róznica nie jest kolosalna ...

A tzreba pamietac też że obecnie nikt nie gra w 640x480x16 bit aw takiej
rozdziałce jest robiona większość porównań ...

W 1024x768 róznice sa już bardzo małe ...

Ja sam chciałem spzredać swojeg MSI K7Pro2 ale teraz się już mocno
zastanawiam ...

Ja jednak poleciłbym niezawodne płyty MSI ...
jeśli potrzebny ci system na DDR to polecam MSi za AMD na DDR lub na VIA ...

W firmie w której pracuje mamy kilkaset płyt głownych MSI (od PII do PIV) i
wszystkie są super stabilne i bezawaryjne ...

Lepiej kup coś już sparwdzonego a za jakiś czas (rok , dwa) wymień na coś
lepszego ...

Nie ma co kupowac na "przyszłość" bo przeciez niedługo wejda nowe standardy ...
AGPX8 , ATA-133 i itd ...
Więc nawet najnowszy "chipset" będzie i tak za jakiś czas za stary ...

Pozdraiwiam
/// Kaszpir ///