Re: Budowa i konfiguracja peceta

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 21:15:19 MET DST

Użytkownik "krys" <krys__at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:9mjh4s.3vv50mt.1@_krys_.h43d82438.invalid...
> Szukam dobrych stron o tematyce jak w temacie.
> Chciałbym się zająć tym poważniej, ale muszę się jeszcze sporo nauczyć.
> BTW jaką książkę polecacie dla kogoś, kto ogólnie orientuje się w temacie,
> ale chciałby mieć pod ręką w miarę aktualne źródło wiedzy.

- czytanie takich grup (aktualne tematy)

Co do książek - zależy ... Ja np. polecam Klausa Dembowskiego
"Warsztat Komputerowy" (wychodzi średnio co 2 lata - potrafi
być lekko zdezaktualizowana ...).
Zacznij też kupować pismo z nowinkami technicznymi
(ja kupuję od pierwszego numeru miesięcznik CH*P - nie podaję
pełnej nazwy, bo ta gazeta od pewnego czasu jest średnio lubiana ...).

--
DooMiniK (bachus)
bachus_at_irc.pl