Napęd ZIP 100 a VIA KT133A

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 08:20:38 MET DST

Witam wszystkich po raz pierwszy na tej grupie.

Z góty przepraszam, jeli temat ten już się tu pojawił, ale szukałem i
nie znalazłem.

Problem mam następujący: mam płytę ABIT VIA KT7A-RAID na chipsecie VIA
KT133A i napęd ZIP-100 (NEC). ZIP jest podłączony do podstawowego
kontrolera (nie pod RAID). Napęd jest wykrywany przez system prawidłowo,
lecz - niestety - nie działa jak należy. Próba zapisu lub odczytu kończy
się takim spowolnieniem systemu, że można praktycznie stwierdzić, że
komputer wisi.

Używam Win2K, ale na 98SE sprawdzałem i było to samo.
Z poprzednią płytą (na BX440) nie było tego problemu.

Czy kto może mi pomódz? Co zrobić z tym fantem?

Dodam, że próbowałem podłączyć ZIP-a pod RAID i teoretycznie działał
dobrze, ale po krótkim czasie nie z gruszki ni z pietruszki system się
restartował... więc chwilowo wyłączyłem RAID. Tak czy inaczej wolałbym
żeby ZIP działał pod zwykłąym kotrolerem.

Za pomoc z góry dziękuję.
Tygrysek

--
Gadu-Gadu#: 1169177