Re: padnieta plyta?

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Sat 04 Aug 2001 - 17:54:48 MET DST

4 Aug 2001 15:40:40 GMT, szajba_at_hoga.pl (szajba) napisal:

>Innego Amd pod ręką nie mam no chyba że k6 ;)
>Pamięci już przekładałem i d...
a sprawdzales na odwrot? tzn. przelozyc pamieci, grafike do chodzacego
kompa?
koncza mi sie pomysly wyglada na to , ze faktycznie cos padlo na
calego czy proc ? czy plyta ? pewnie dopiero w poniedzialek sie
dowiesz jak polecisz do sprzedawcy to na miejscu odpala i bedzie
wiadomo ktory z tych 2 elementow sie wykrzaczyl.
Mozliwe ze miales za mocno ustawione osiagi pamieci ,ale ccmos by
wtedy zaladowal standardowe ustawienia hmm, trudno cos wymyslic.
Na ile fsb ten proc szedl? 100x czy wiecej? jaki tam miales mnoznik
ustawiony?

--
pawel