Re: ISDN zamiast modemu analogowego

Autor: hans1 (hans1_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 22:26:48 MET DST

Użytkownik <
> co rozumiesz przez telefon programowy - chodzi ci ISDN. Bardzo dobry
telefon to
> Simens (matka) + do kilku słuchawek. Z wieloma możliwościami - m.in.
kontrola
> wyjść z każdej słuchawki (kto i ile).
> Bardzo atrakcyjnie jest podłączenie ISDN w Dialogu. ok. 370 PLN + ok.120
PLN
> miesięczny abonament.
> Jedyna wada: Zmienne IP co 10 godz.
> pozdruffka
> adadur

hans1: Telefon programowy to rozmowa za pomocą słuchawek i mikrofonu
podłączonych do komputera (karty dzwiekowej lub modemu) z wykorzystaniem
programu komputerowego do np. wybierania numeru do którego chcę zadzwonić.
Przepraszam ale nie znam fachowej definicji. O ile dobrze doczytałem się w
opisie promocji TPSA na kartę ISDN do komputera to oprogramowanie do niej
dołaczane oferuję taka funkcję. Tylko czy to działa w praktyce. Myślałem że
może to wypróbowałeś. A może masz sprzęt do ISDN z poza promocji i nie wiesz
o czym mówie?