Re: Pamieci - odwieczny dylemat

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 21:55:54 MET DST

Larus wrote:
> Noooo ;-)))

  Zartujeeeesz. ;>

> Jak to zupelnie inna ? Przeciez to akurat na BX jest b. naturalne.
> Poza tym wszystkie nowsze plyty na BX normalnie obsluguja 133 MHz...

  Postaw na tym serwer ;)))
Ja jestem raczej przeciwnikiem podkrecania sprzetu. A w przypadku BX AGP
i sam chipset pracuja w tym momencie poza specyfikacja.
BTW. Dlaczego gadamy o takim starociu? W koncu ten chipset ma juz ponad
3 lata ;))

> Hmm. Serio ? Cos mi sie nie chce wierzyc w te 159 MHz i cas2 .... Jaka
> plyta ? Jesli tak, to jest rewelacyjny wynik... zwazywszy ze te kosci
> nie sazbyt rewelacyjne...

  A7V133. Do 159 wszystko pieknie chodzilo na CAS2 i bylo super
stabilne. Na 160MHz juz byly z tymi ustawieniami problemy, jednak nie
wiem czy to byla wina pamieci, czy AGP. Po ustawieniu CAS3 i AGP2x
(MatroxG450) 160 ruszylo bez problemu. Dawac wiecej juz sie troche balem
;))))

        Artur