CD rom a DVD rom?

Autor: D_at__Hool
Data: Sat 04 Aug 2001 - 15:16:07 MET DST

Witam.
Mam takie pytanie, bo mnie juz wkurzaja te pi.....one CD ROMy, ktore trzeba
wymieniac co roku: Czy naped DVD jest tak samo wytrzymaly jak CD ROM (tzn.
ok 1-1,5 roku), czy tez jego laser jest trwalszy, ze potrafi chodzic te dwa,
trzy lata? Bo nie wiem juz, czy kupowac kolejnego cedeka czy dolozyc troche
na DVD, miec swiety spokoj na dluzej, a przy okazji miec kino domowe? Bardzo
prosze o porady grupowiczow. Jesli mozna, to prosze kierowac odp. na maila,
tak bedzie szybciej.

Da Hool
dahool_at_interia.pl