Czy spotkaliscie sie z uszkodzonymi Abitami BE6 II v1.2

Autor: Darek^23 (kameleo_at_poczta.fm)
Data: Sat 04 Aug 2001 - 13:01:05 MET DST

Czy spotkaliście sie z uszkodzonymi Abitami BE6 II v1.2

mam 15 tych kompow, kupione w hurtowni INTER-ES w Częstochowie, padaja po
kolei a wiecie co mi ostatnio powiedział gość w serwisie INTERESU:
"przestaje mi sie to podobac".

Objaw: po włączeniu komputera zapala się kontrolka od zasilania ale
komputer nie startuje, nie działa wyłącznik ani reset - można jedynie wyjąć
wtyczkę z gniazdka. Czasami pomaga odczekanie ok. 10 minut - wtedy startuja
normalnie. Po jakimś czasie klekają i juz nie chcą wcale startować.

Prosze o pomoc bo ... juz wyczerpałem możliwe wyjaśnienia.

Pozdrawiam
Darek