Re: Wydajnosc dysku

Autor: alis (sila314_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 04 Aug 2001 - 10:57:57 MET DST

Andrzej Pinczuk <andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> wrote in message

> Nie wiem jak na ata 100, ale dla przykladu powiem, ze
> plik 700MB na srednio zdefragmentowana partycje
> (dysk 7200, fuji, 2 mb cache, ata66) kopiuje sie
> u mnie 1.05 min.
>
> Pzdr
> Xaltuton
zalezy jak skacze przez sciezki :-) z jednego miesca do drugiego miejsca na
dysku
lepiej kopiuj na innny dydk powinno byc szybciej :-)
zespl dyskow zapewnia zwiekszenie szybkosci podobno o 60%
i tu sie klania zwalnianie magistarli pci plyty i jak najwieksza chwilowa
szybkosc transmisji jest jak najbardze potrzebna
alis
alis