Re[2]: stacjonarny czy notebook?

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 21:04:01 MET DST

Manuela napisał/a...

M> Giełda tak. Jeżeli lubisz ryzyko i grę na giełdzie, to i giełda
M> komputerowa ci się spodoba.
M> Płacisz taniej o ok 10%, ale pewność gwarancji i jakości spada. Zatem
M> można wygrać
M> jak dobrze trafisz i przegrać jak źle trafisz. Ja na przykład raz
M> wtopiłem na monitorze
M> z giełdy, który zaginął w serwisie i na 2 dyskach których sewis zaginął.
M> Łącznie straciłem
M> ok. 1500 zł, ale ponieważ kiedyś sporo kupowałem z giełdy, więc chyba
M> wyszedłem na zero.

 A to ciekawe. Ja wydałem na giełdzie już dobre 10k zł i jeszcze ani
 razu się nie wtopiłem. Raz miałem sytuację, że sprzedawca nie chciał
 od razu wymienić pamięci, sprawa przeciągnęła się o tydzień ale wynik
 był pozytywny.
 Rozumiem, że jako alternatywę dla giełdy proponujesz swój "świetny"
 sklep spin.siedziba.pl, który nie ma w ofercie nawet płyty MSI K7T
 Turbo-R.

--
[ Michał Młynarczyk | faq_at_telefon.gsm.pl | GSM 609... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]