Re: VIA 4 in 1

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 19:44:15 MET DST

"-=[[KlakieR]]=-" <gargamel_at_irc.pl> wrote in message
> Mam pytanie, czy jesli usune urzadzenia (k. graf, muzyczna, sieciowa) i
> zainstaluje Via 4 in 1 to bedzie wszystko ok? Nie mam zamiaru robic
formatu,
> a musze zainstalowac te sterowniki (Via 4 in 1), poniewaz po formacie tego
> nie uczynilem i system chadza tak jak chadza.

mozesz przeciez zainstalowac je teraz (nie nie usuwajac) nie powinno
byc problemow ewentualnie zrob to w trybie awaryjnym
jesli nie bedzie chcial to zrob reinstalke i wtedy daj mu via4in1

> Prosilbym o szybka odpowiedz, bo mi sie limit 100h konczy :(

szybciej nie moge juz pisac bo liteki zjadam ;-))

> PS. ..::Krzysztof::.., nie odsylaj na inna groope, poniewaz pecet to tez
> software :)

pytanie jest jak najbardziej na miejscu przeciez dotyczy sterownikow
do potrzebnych prawidlowego dzialania sprzetu

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://biohazardland.50megs.com/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!