Re: AMD TB 1.2GHz - zwisy, pomocy !!!

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 21:26:49 MET DST

Użytkownik Rony <rony_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9jhon6$gns$1_at_news.tpi.pl...
> Płyta ECS K7VZA 3.0, 256 MB DIMM, procek AMD TB 1,2 GHz (133), GeForce 2 GTS
> DDR 32 MB.
> Komp czesto sie zawiesza (zazwczyczaj po kilkunastu
> lub kilkudziesięciu sekundach). Proc ma wtedy temp. 52-54 stopnie. Czy te
> zwisy są spowodowane za wysoką temperaturą ? Zmieniałem już pamięć, drivery

A jaki masz zasilacz ? -jak poniżej 250W to możesz próbować wymienić
Spowolnij opcje pamięci w biosie, spowolnij też AGP (wyłącz x4, fastwrites),
daj Agp driving na EA, jeżeli masz odpowiednią opcje w biosie to zwiększ
siłę sygnału dla pamięci (driving w nazwie)

Niestety k7vza nie ma regulacji napięcia I/O
a przydałoby się zwiększyć do 3,4-3,5 ... (nie ma to jak Abit ;)

Oczywiście pomyliłeś sekundy z minutami bo jak w kilkanaście sekund
zainstalować drivery. :)

PeJot