Pamięć do serwera linuxowego - zamienię

Autor: nowickij_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 03 Aug 2001 - 18:48:52 MET DST

Niedawno wpadł mi w ręce stareńki (ale sprawny) HP NetServer LH Plus. Chciałem
postawić na nim Linux-a z paroma serwisami, niestety w tym celu muszę dołożyć
do niego trochę pamięci. I tu jest problem - wymaga on "dziwnych" modułów: w
formacie DIMM, ale nie z kościami SDRAM tylko DRAM (EDO lub FPM - tego nie
wiem).

Zakup nowych oryginalnych pamięci nie wchodzi w grę - kosztują one krocie.
W związku z tym mam prośbę: jeśli ktoś ma dostęp do takich pamięci (np. z
serwera, który został zezłomowany) to proszę o kontakt.

W zamian za takie pamięci oferuję na wymianę pamięci "normalne" o dwa razy
większej pojemności (np. za 64MB dam 128MB).

Part number-y oryginalnych kości to: D4297A, D4295A, D4296A.
Mogą być też zamienniki produkcji Kingston-a: KTH4294 lub Transcend-a.

Pamięci tego typu były używane w serwerach HP serii: LC II, LD Pro, LH II, LH
Pro i LH Plus.

Proszę o informacje e-mailem, bo na news-y rzadko zaglądam.

pozdrawiam,
Janusz Nowicki