Re: Programy do zabezpieczania danych.

Autor: Robek (robczer_at_box43.pl)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 17:01:35 MET DST

> Wg mnie taki program nie rozwiaze problemu wypozyczania plytek. Jak ktos
> pozyczy i zobaczy ze dane sa zabezpieczone, to poprosi o haslo. A odmowic
> dac haslo wg mnie to to samo, co odmowic dac plytke. Wiec niech poprostu
> bedzie stanowczy i powie raz, a dobrze.
> Co do zabezpieczania danych na dysku - niech pakuje je np. winzipem z
> uzyciem hasla i po zabiegu.

No wlasnie o to chodzi, zeby byl dostep szybki do danego pliku
czy folderu wg. potrzeby.
Poza tym jak sie cos zabezpieczy na haslo np. to zawsze mozna powiedziec
ze tu wlasnie mam prywatne listy lub zdjecia nagolasa itp.
Takze zabezpieczenie na haslo plikow w 100 % pozwoli na zachowanie
prywatnosci bez koniecznosci odmawawiania i ryzykowania ochlodzenia
kontaktow lub wyciagniecia pomocnej dloni gdy np. trzeba nagle wniesc
wozek na 2 pietro.

Takze czekam na propozycje konkretnych programow.
Z gory serdecznie i goraco dziekuje.

Robek
robczer_at_box43.pl