Re: ghost

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 14:31:45 MET DST

martines wrote:
> stacjach ghost rusza od razu, na kilku po ok. 10 sekundach a na jednym
> zachowuje sie tak jakby wisial ale po ok. 10-15 minutach w koncu sie
> odpali. Stacje sa wszsytkie te same, te same dyski, plyty itd...

 Mialem podobny problem - pomoglo mi zamazanie dysku zerami na jednym
"wieszajacym" sie i robota od nowa. Ponadto zauwazylem, ze kiedy sobie
zabotuje z plytki (a zrobilem sobie taka plytke) to mam ten sam efekt -
2 do 10 minut czekania nie wiadomo na co ... ghost widocznie nie lubi
sie z niestandardowymi napedami (np. wirtualnymi przy botowaniu z CD).

 Ma mysle, ze cos w ghoscie jest skopane po prostu ...

PS. Sprawdz w BIOSie czy nie ma roznic w przerwaniach/obsludze dyskow
(LBA itp.). Na jednym z kompow mialem jakis problem z BIOSem wlasnie i
pomoglo przestawienie (ghost juz sie nie wieszal).

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl