Re: stacjonarny czy notebook?

Autor: Ikar (ikar_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 13:40:30 MET DST

Zalezy do czego. Generalnie notebook tej samej klasy co stacjonarny to cena
ok. x2. Do grafiki, grania, skladu DTP, CAD/CAM itp. calkowicie odpada. Jak
chcesz pisac tylko teksty to i tak lepsza jest pelnowymiarowa klawiatura.
Podsumowujac: notebook tak, ale jako drugi komputer, a nie jedyny. Takie
jest moje zdanie.

Mysz Logitecha wszystko jedno jaka byle by pasowala do dloni. Klawiatura: do
gier zwykla i tak szybko ja rozwalisz. Do pisania lamana Microsoft. Mam i
jest nie do zdarcia. Dwa tygodnie nauki pisania bezwzrokowego i zasuwasz jak
wytrawna maszynistka.

Na gieldzie taniej, ale i mniej bezpiecznie - wybor nalezy do Ciebie. Lepiej
spytaj grupowiczow o dobry i tani sklep w swoim miescie. Z doswiadczenia
wiem, ze wiedzac gdzie mozna zaplacic tyle samo co na gieldzie, albo
niewiele drozej.

Pozdr
Adam